Reclamații și retur:

Ne dorim ca toți clienții noștri să fie complet mulțumiți de produsele cumpărate de la noi. În cazul în care nu sunteți mulțumit de un produs, vă oferim posibilitatea de a-l returna în termen de 14 zile de la data primirii acestuia.

Singurele costuri care pot cadea in sarcina dumneavoastra, a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Asigurați-vă că produsul returnat este în aceeași stare în care l-ați primit, cu etichetele și ambalajul intacte. Produsele deteriorate sau utilizate nu pot fi returnate.

Cu alte cuvinte, daca doriti sa renuntati un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin email la adresa comenzi@davmimer-mercerie.ro prin care renuntati la un produs.
Coletul retur trebuie trimis catre SC DAVMI MER SRL , Strada Splaiul Independentei, Nr. 1, Bl. 1-2, Sc. F, Parter, Valcea, Romania. Nu acceptam colete cu ramburs si nici colete trimise prin Posta Romana, acestea vor fi refuzate. Returnarea banilor se face intr-un cont bancar (IBAN), clientul fiind obligat sa ne comunice in scris, prin email, contul bancar (IBAN) in care doreste returnarea banilor si titularul acestuia. Acesta trebuie să conțină informațiile necesare despre produsul returnat, inclusiv numărul de comandă, numele și numărul de telefon al clientului, precum și motivul pentru care doriți să returnați produsul.

Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectueaza numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de catre client, conform politicii financiare ale SC DAVMI MER SRL pentru a efectua si demonstra legal si cu usurinta restituirea banilor.

Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat in ambalajul sau original cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat de catre SC DAVMI MER SRL

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 14 zile lucratoare de la receptionarea coletului retur.
Daca produsul returnat este deteriorat, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea acestui produs.
Pentru persoanele juridice, ne rezervam dreptul de a refuza retunarea produselor, daca ele au fost vandute in perfecta stare de functionare, sigilate, noi si fara defecte de aspect.
Conform OUG nr. 34/2014, SC DAVMI MER SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:
– Ordonanta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta
– Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta
– Prezenta OUG 34/2014 reglementeaza drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la adresa comenzi@davmimer-mercerie.ro sau la numarul de telefon 0771 472 364

Conform legislatiei in vigoare, aveti la dispozitie TELEFONUL CONSUMATORILOR – 0219551 al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.